Thursday, February 3, 2011

hidup berdikari

hidup sorang2 memng meleceh kn,,,..tp nak wat mcm ner...terpakse gak!
Samalam ak blik asrama sorang2.sdey tol!tp ak x kesa.ak lg skew wat bende sendry!mmm.naek bas~=(
perkare yg pling ak benci nak wat!TRAUMA!sebab pena dikacau oleh ORANG GILA yang entah datang dari mane..lololol!mmm!sejak tuh ak benci nek bas!tp.semalam.ak terpakse naek gak...terimalah kenyataan..
sbb daa x ad owg nak anta ak.nak arapkan mama..mama penat......er,...
    SITUASI DI DALAM BAS
aku masuk jew dalam bas,aku da dapat rasew ak mcm bkn ad kat MALAYSIA beb!ak seolah olah berada di negara INDONESIA+FILIPINE+BANGLADESH n mcm2 ag laaa..huh~ak x sngke plak yg ak mcm ad kat luar negara..ak rase ak nan pakcik bas tu jew orang MALAYSIA..hahahahxlawak pown ad.ak mcm nak lari n kuar jew dari bas uhhh.n nak jerit "MAMA KAKAK TAK MAU NAIK BAS YANG NAK PERGI LUAR NEGARA NI!"tp.ape kan daya,mama aku da jaoh pergi meninggalkan ak.dalam bas tuu.mmg seram.ak x sorang pown pendatang asing dok sebelah ak..sbb ak mmg benci PENDATANG TANPA IZIN!so.untuk mengelakkan dowang sume dok nan ak.ak letak la beg at sebelah ak..tibe2
ade sorang kakak pompuan ni msok..ak ingat dea orang MALAYSIA,ak alihkan beg ak,n kasi dea dok sebelah ak,...fuhhhappy sngat n rse diri ak selamat dapat dok dngan warge tempatan!tp!happy tuh bertuka jadi SUCK ble ak dapat tw yg tu PEREMPUAN INDON!alamat~~~mcm s**l...benci..tp.nak wat mcm ner..sumenye da terlambat!
   SITUASI DI MELAKA SENTRAL
lege,......dapat tron dari bas....!lege????????????blom lg!bkan stakat situasi dalam bas mcm S**L!tp.same gak situasi di melaka sentral uhhhh~~~mm.macam ape tah!peno nan PENDATANG ASING!sane sine pendatang!ni melaka ke????ape???huh!aku x rela lau idop peno dngan ORANG ASING!mcm bodo...
GAY BANGLA+BANGLA!melambak beb!wwwwuuueeerrrk!geli beb!NONSENSE!nsib baek ummi jemput awal kat situ..kalau tidak!aku aku jadi mcm dorang...

   *aku harap sangat yang x ad lg pendatang asing ni lg kat MALAYSIA ni!
THANKX SO MUCH COZ WILLING TO SEE LILMISZ'S BLOGGER!

No comments:

Post a Comment